Följ

Lägga till konto i Outlook 2011 för Mac

  1. Öppna Outlook för Mac 2011.
  2. I Verktygs menyn, klicka på konton. Under Lägg till konton, Klicka på Exchange Konto.     Om du tidigare har konfigurerat ett annat e-post konto, skall du istället i det nedre vänstra hörnet klicka på + och sedan välja Exchange.
  3. På sidan "Ange ditt exchange konto information", Ange din e-post address.
  4. Under Autentisering, Kontrollera att användarnamn och lösenord är satt.
  5. På användarnamn, Ange din e-post adress.
  6. Kontrollera att konfigurera automatiskt är ikryssat, klicka sedan på lägg till konto.
  7. Efter att du klikcat på lägg till konto kommer Outlook att göra en sökning på internet för att hämta hem dina konto inställningar. I dialogrutan som frågar dig om du vill låta servern konfigurera dina inställningar, välj Använd alltid denna inställning och klicka sedan på tillåt.
    Om Outlook har konfigurerat ditt konto korrekt, så kommer kontot att synas i vänsterpanelen i konto dialogen, Stäng nu konto dialogen.
Var denna artikel till hjälp?
0 av 1 tyckte detta var till hjälp
Har du fler frågor? Skicka en förfrågan

Kommentarer

Powered by Zendesk