Den här guiden visar hur du lägger till ditt Office365-konto genom att skapa en ny profil i Outlook.
OBS! Säkerställ att Outlook INTE är igång innan du börjar.
Exchange Server = outlook.office365.com
1. Starta "Kontrollpanelen" via Start-menyn
2. Välj "Små ikoner"
3. Välj "E-post" (Kan även heta "Mail")
4. Välj "Visa profiler"
5. Välj "Lägg till"
6. Döp profilen till "Office365" och välj "OK"
7. Om denna ruta visas, välj "Anslut till ett annat konto"
8. Fyll i dina kontouppgifter till nya kontot och välj "Nästa"
9. Markera kryssrutan och välj "Tillåt"
10. Markera kryssrutan och välj "OK"
Eventuellt kommer detta steg först när du har startat Outlook.
11. Välj "Slutför"
12. Välj att dina profil alltid ska användas och klicka på "Verkställ" följt av "OK"
13. Starta Outlook
GRATTIS! Ditt konto är nu konfigurerat.
Observera att det kan ta en stund för befintlig e-post att läsas in i Outlook första gången.
KLICKA HÄR FÖR INSTÄLLNINGAR TILL MOBIL ELLER SURFPLATTA
Kommentarer